Veiligheid, gastvrijheid en duurzaamheid in de Zorg

Persoonlijker en bewuster aanbod

Alle patiënten, medewerkers en bezoekers van je zorginstelling zijn je klanten. 

Minder verspilling

Het aanbieden van vers voedsel gaat al snel gepaard met meer voedselverspilling. 

Omzet verhogen via efficiënter inkoopbeleid

De patiënten en gasten kunnen vooraf op week of dagniveau van te voren bewust catering bestellen.
usp icon

Persoonlijker en bewuster aanbod

Alle patiënten, medewerkers en bezoekers van je zorginstelling zijn klanten voor catering. Iedereen is anders en daarom wil je dus de catering zo persoonlijk mogelijk aanbieden om iedereen zo goed mogelijk te bedienen. Met BestelBewuster creëren we een extra digitaal contactmoment, waar iedereen zijn of haar persoonlijke bewuste voorkeur vooraf kan aangeven.

Minder verspilling

 

Het aanbieden van vers voedsel gaat al snel gepaard met meer voedselverspilling. Door meer inzicht vooraf op specifiek niveau, het behalen van inzichten uit de historische data kan de inkoop beter worden ingeschat en dus minder verspilling optreed.
SDG-icon-NL-RGBjpg
icon_grapgh

Omzet verhogen via efficiënter inkoopbeleid

 

De patienten en gasten kunnen vooraf op week, dag van te voren of op dezelfde dag nog hun bewuste bestellingen doen waardoor er beter kan worden ingekocht. Dit zorgt voor een omzetvergroting en/of een betere cashpositie. Daarnaast kan er worden gestuurd op marges binnen de banquetingmap en geeft dit mogelijkheden voor up-en cross selling.

Hoe het werkt voor de bezoeker

1 . Communicatie kanalen
Bezoeker heeft zich aangemeld om iemand te bezoeken. Via bevestigingmail kan de bezoeker alvast cateringopties bekijken
2 . Bewuste voorkeuren
Bezoeker geeft cateringvoorkeuren aan. (optioneel:tijd en plaats)
3 . Reward / incentive
Bezoeker ontvangt een bevestiging (kortingsvoucher) voor de consumpties
4 . Consumeren
Bezoeker neemt plaats op aangegeven tijd en datum in het restaurant en heeft alle tijd en aandacht voor de patiënt
5 . Analyse
Verrijking transactiedata met bezoekers voorkeuren

De oplossing: Minder verspilling en meer omzet bij catering binnen de zorg

Voordelen voor patienten/bezoekers
  • Digitaal kiezen
  • Informatie over de gerechten
  • Lunch combineren met bezoek
Voordelen voor zorginstelling
  • Bewusteen duurzame uitstraling
  • Catering matchen aan patient
  • Medewerkers 24/7 voorzien van catering
Voordelen voor de cateraar
  • Minder voedselverspilling & inkoopmanagement verbeteren
  • Omzet verhogen
  • Meer data en inzichten over consumptie
Geïnteresseerd?! Klik hier voor een afspraak!

De unieke voordelen

  • Huisstijl volledig inregelbaar
  • Digitalisering inkoop
  • Data en inzichten via dashboard
  • Plug and play software
  • Privacy en security safe
advantages
Vanaf € 50,- per maand
Exclusief eenmalige implementatiekosten
M
Plan, Kies, Meet & Eat
Meer weten over hoe onze plan, kies, meet & eat software jou helpt in de zorg? Check hier onze pagina voor meer info..

Veelgestelde vragen


Worden de gegevens van gebruikers opgeslagen?

Nee, de software van BestelBewuster is volledig privacy en security veilig. Gegevens worden direct encrypted en nadat het bezoek is geweest verwijderd.
Hoe draagt de software bij aan meer bewustzijn?

Bij de gerechten op de menukaart kan over diverse zaken worden geïnformeerd. Denk aan vegetarisch en veganistisch, maar ook bijvoorbeeld welk broodje is samengesteld uit lokale producten en daarmee een lagere CO2 footprint achterlaat. Naast hulp over duurzaamheid bij keuzes, wordt er ook geïnformeerd over de gezondste keuzes.
Hoe wordt verspilling voorkomen via jullie systeem?

BestelBewuster heeft algemene data over bezoek en consumptie. Dit vullen wij aan met bezoekersprofielen die wij maken op dagniveau en daadwerkelijke bestellingen van patienten, medewerkers en bezoekers. Het doel is om gebruikers  te laten consumeren in binnen de zorginstelling op een verantwoorde manier met catering op maat!
Waarom zou een bezoeker of medewerkers hier van tevoren aan meewerken?

Duurzaamheid wordt met de dag belangrijker. Zowel voor bedrijven als consumenten. Door dit te communiceren zijn de medewerkers en bezoekers bereid om mee te werken. Zo voelt iedereen zich verantwoordelijk om een bewuste keuze te maken.
Waarom zou dit systeem omzet verhogend werken?

Als de bezoeker en medewerkers vooraf al hun bestelling voor bijvoorbeeld een week doen, wordt hiermee voorkomen dat ze op het moment zelf toch buiten een broodje gaan eten. Daarnaast kan er beter worden ingekocht en meer met versproducten worden gewerkt, die minder worden weggegooid omdat de inschatting voor de inkoop beter kan worden gedaan.