checklist

Plan:
het moment

Vooruit plannen, automatiseren
betekent slimmer inkopen
en organiseren
choice

Kies:
je eigen catering

Iedereen kiest bewust, en voor zichzelf. Meer duurzaam, plantaardig of juist gewoon lekkerder
breakfast

Meet & Eat:
Optimaal genieten

Het resulteert in minimale verspilling
en hogere gasttevredenheid
en rendabiliteit
checklist

Plannen

Plannen: in een corporate omgeving

Vooraf weten wie er gaan komen, wat ze willen eten en binnen welke context is essentieel om voedselverspilling tegen te gaan. Vanuit gastvrijheid ook essentieel om in te spelen op de behoeften van de gasten. Door het proces om te draaien en vooraf aan ontmoetingsmomenten met catering de vraag aan alle gasten te stellen wordt hier heel makkelijk op ingespeeld. Slim gebruik maken van de vergadercultuur en dus connecten met Microsoft Outlook is ook mogelijk.
 
choice

Kiezen

Kies: wat wil je gaan eten en drinken in het kantoor van de toekomst?

De genodigden kiezen zelf hun lunch kiezen. Ze maken zelf bewust die keuze en voelen hierdoor een hogere verantwoordelijkheid. Kortom minder verspilling door bewustzijn te creëren. De software digitaliseert bestaande handmatige processen, waardoor synchronisatie plaatsvindt en de lunch niet meer op de gok besteld hoeft worden. Bij het kiezen wordt er gedeelde verantwoordelijkheid gecreëerd, maar nog veel belangrijker is dit het moment waarop de gast geïnformeerd kan worden om een gezondere keuze te maken.
 
breakfast

Meet & Eat

Meet & Eat: optimaal genieten op kantoor

Optimaal genieten is je eigen persoonlijke voorkeur kunnen doorgeven met een minimale sociale impact door al het maatwerk. Door het digitaliseren en het maatwerk van de catering richting de gasten wordt er alleen besteld wat er ook daadwerkelijk nodig is. Hiermee wordt de inschatting eerder inzichtelijk, waardoor de operationele impact minder groot is. De cateraar weet vroegtijdig hoeveel mensen er aanwezig zijn en wat precies hun lunch wensen zijn. Dit resulteert in een zeer efficiënt inkoopbeleid. Stap verder in flexibiliteit zou kunnen zijn dat je ook verschillende afgiftemogelijkheden gaat aanbieden om zo het kantoor van de toekomst te faciliteren.
 
 


Brochure ontvangen?



laptop-keuken

Zelf proberen?
We hebben een aantal mooie video's en demo's klaarstaan zodat je meteen de eerste ervaring kunt opdoen. 

Flyer - kopie

Andere Sectoren:
Naast onze basis in de kantoorwereld, kan onze software ook ingezet worden in  andere sectoren. Zie hier het overzicht.

Team-foto-BestelBewuster-2020

Nieuwste blog:
Lees hier het nieuwste nieuws, ontwikkelingen, interviews en leuke feitjes binnen de facilitaire cateringwereld.


Nieuwsbrief



Veelgestelde vragen


Hoe wordt verspilling voorkomen via jullie systeem?

BestelBewuster heeft algemene data over bezoek en consumptie. Dit vullen wij aan met bezoekersprofielen die wij maken op dagniveau. Dit profiel komt bijvoorbeeld tot stand door het uitvragen van bijvoorbeeld restaurant voorkeur bij bezoekers. Daarnaast wordt ook indirecte verspilling voorkomen. Het doel is om bezoekers te laten consumeren in het park en daarmee eigen consumpties thuis laten. Mensen gooien veel “rugzak” artikelen aan het einde van de dag onverhoopt weg.
Waarom zou een medewerker van tevoren hieraan meewerken?

Duurzaamheid wordt met de dag belangrijker. Zowel voor bedrijven als consumenten. Door dit te communiceren zijn de medewerkers bereid om mee te werken. Zo voelt iedereen zich verantwoordelijk om een bewuste keuze te maken.

Hoe kunnen reviews helpen met meer omzet?

Vriendelijkheid personeel en hygiëne zijn zaken die aangegeven worden als belangrijk voor een bezoeker om naar horeca op park te gaan. Reviews waarborgen kwaliteit en leidt tot vertrouwen. Via het BestelBewuster review systeem kan dit gemeten worden. De resultaten uit reviews kunnen bij nieuwe bezoekers in het keuzemoment gedeeld worden. Hierdoor hebben zij voor het parkbezoek al een vertrouwd gevoel.
Zijn jullie een cateraar?

Ons platform is een softwareplatform en vormt de brug met de cateraar. Kortom wij zijn geen cateraar maar werken samen als partners met de verschillende cateraars.

Op welke manier wordt tijd bespaard via jullie software?

Een management assistent office of andere verantwoordelijke voor de wekelijkse zakelijke boodschappen is over het algemeen te veel tijd kwijt aan deze bestellen. Zeker wanneer die met aanwezigheid en wensen probeert rekening te houden. Met de software automatiseren wij dit proces.

Voor welke systemen is de plugin te gebruiken?

De plugin werkt samen met de bekende e-mailclients van Outlook en Gmail. Daarnaast is de online omgeving ook aan te spreken via de browser.

Moeten wij werken met een plugin?

Nee dit is niet per se nodig. Wel zitten hier veel voordelen aan omdat met de plugin er via de agenda aanwezigheid gemonitord kan worden en deze up to date blijft. Het alternatief is dat elke medewerker handmatig deze gegevens invult in een online omgeving van BestelBewuster.

Moeten medewerkers verplicht een lunch keuze opgeven?

Nee, de systemen staan los van elkaar. Een medewerker wordt vanuit de verspilling gedachte gevraagd of die van te voren een keuze wil opgeven. Dit is geen verplichting maar een vraag. De vraag wordt gesteld via een aparte mail of er staat een link op bijvoorbeeld de kantoor sharepoint.