Bewust en vers aanbod vergroten zonder te verspillen en direct meer omzet

Persoonlijker en bewuster aanbod

Alle members, bedrijven en bezoekers van je co-workspace zijn je klanten en ambassadeurs. Iedereen is anders en daarom wil je dus de catering zo persoonlijk mogelijk aanbieden om iedereen zo goed mogelijk te bedienen. Met BestelBewuster creëren we een extra digitaal contactmoment, waar iedereen zijn of haar persoonlijke bewuste voorkeur vooraf kan aangeven.

Minder verspilling

Het aanbieden van vers voedsel gaat al snel gepaard met meer voedselverspilling. Door meer inzicht vooraf op specifiek niveau, het behalen van inzichten uit de historische data kan de inkoop beter worden ingeschat en dus minder verspilling optreed.

Omzet verhogen via efficiënter inkoopbeleid

De members kunnen vooraf op week, dag van te voren of op dezelfde dag nog hun bewuste bestellingen doen waardoor er beter kan worden ingekocht. Dit zorgt voor een omzetvergroting en/of een betere cashpositie omdat ze niet op de dag zelf ergens anders gaan lunchen. Daarnaast kan er worden gestuurd op marge in de presentatie van de banquetingmap en up-en cross selling.

De oplossing: Minder verspilling en meer omzet bij catering binnen de co-workspace

Voordelen voor members
  • Bewuster kiezen
  • Bijdragen aan minder verspilling
  • Tijdswinst, nooit meer wachten in de rij
Voordelen voor de co-workspace
  • Bewust en duurzame uitstraling
  • Plek om te ontmoeten nog beter faciliteren
  • Uitstraling naar externe bezoekers
Voordelen voor de cateraar
  • Minder voedselverspilling & inkoopmanagement verbeteren
  • Omzet verhogen & cashpositie verbeteren
  • Meer data en inzichten over consumptie

Hoe het werkt voor de bezoeker

1 . Communicatie kanalen
Member kan via link, mail of direct online zijn cateringvoorkeuren aangeven
2 . Bewuste voorkeuren
Aan de hand van het dagelijkse menu van de cateraar kan voor één of meer dagen vooruit besteld worden
3 . Reward / incentive
Members kunnen optioneel online afrekenen, dit doen aan de kassa of op rekening
4 . Consumeren
De bestellingen worden afgehaald door member bij restaurant, pick up point of krijgt deze aan het bureau bezorgd binnen de co-working
5 . Analyse
Cateraar heeft via dashboard dagelijks inzicht ten behoeve van de optimale inkoop
Geïnteresseerd?! Klik hier voor een afspraak!

De unieke voordelen

  • Huisstijl volledig inregelbaar
  • Digitalisering inkoop
  • Data en inzichten via dashboard
  • Plug and play software
  • Privacy en security safe
advantages
Vanaf € 50,- per maand
Exclusief eenmalige implementatiekosten
M
Ik ben MKB'er
Liever gebruikmaken van de tool als losse MKB'er? Zie voor meer info ook onze usecase voor het MKB..

Veelgestelde vragen


Worden de gegevens van bezoekers opgeslagen?

Nee, de software van BestelBewuster is volledig privacy en security veilig. Gegevens worden direct encrypted en nadat het bezoek is geweest verwijderd.
Moeten members verplicht een lunch keuze opgeven?

Nee, de systemen staan los van elkaar. Een member wordt vanuit de verspilling gedachte gevraagd of die van te voren een keuze wil opgeven voor. Dit is geen verplichting maar een vraag. De vraag wordt gesteld via een aparte mail of er staat een link op bijvoorbeeld de kantoor sharepoint.
Hoe wordt verspilling voorkomen via jullie systeem?

BestelBewuster heeft algemene data over bezoek en consumptie. Dit vullen wij aan met bezoekersprofielen die wij maken op dagniveau. Dit profiel komt bijvoorbeeld tot stand door het uitvragen van bijvoorbeeld restaurant voorkeur bij bezoekers. Daarnaast wordt ook indirecte verspilling voorkomen. Het doel is om bezoekers te laten consumeren in het parken en daarmee eigen consumpties thuis laten. Mensen gooien veel “rugzak” artikelen aan het einde van de dag onverhoopt weg.
Waarom zou een member van tevoren hieraan meewerken.

Duurzaamheid wordt met de dag belangrijker. Zowel voor bedrijven als consumenten. Door dit te communiceren zijn de medewerkers bereid om mee te werken. Zo voelt iedereen zich verantwoordelijk om een bewuste keuze te maken.
Waarom zou dit systeem omzet verhogend werken?

Als de members vooraf al hun bestelling voor bijvoorbeeld een week doen, wordt hiermee voorkomen dat ze op het moment zelf toch buiten een broodje gaan eten. Daarnaast kan er beter worden ingekocht en meer met versproducten worden gewerkt, die minder worden weggegooid omdat de inschatting voor de inkoop beter kan worden gedaan.