Automatisering in de catering: 24/7 persoonlijke service

 

Als we trek krijgen willen we graag zo snel mogelijk eten. Maar eetschema´s verschillen per persoon; de een eet graag om 12 uur lunch en de ander om 14 uur. Van cateraars wordt vaak verwacht dat er een vers en volledig aanbod aanwezig is op het moment dat klanten besluiten gebruik te maken van de services.

Dit lijkt haast onmogelijk aangezien cateringservices vaak wat gelimiteerd zijn in hun servicemogelijkheden. Gelukkig komen er steeds meer mogelijkheden om een gepersonaliseerde en constante service aan te bieden aan klanten, vaak met behulp van technologie. Je leest hieronder meer.

 

Radio Circulair: Interview met Bruce Westeneng

Op donderdag 12 november was onze eigen Bruce Westeneng te gast bij Radio Circulair. Bruce...

Top 3 digitalisatie trends in facility management

Facility managers, de stille helden van kantoor. Dankzij facility managers kunnen we comfortabel...

Pompoen seizoen: 5 tips voor een verantwoord en lekker pompoenseizoen

Herfst is het seizoen van de pompoen! Gedurende deze maanden worden veel pompoenen gekocht maar...

BestelBewuster gaat met hulp van Rabobank de duurzame transitie binnen de cateringwereld versnellen

  • BestelBewuster versnelt verduurzaming met Rabobank als financieringspartner
  • Digitalisering...

5x tips voor het nieuwe lunchen op kantoor

Het nieuwe lunchen op kantoor

Kies voor bewust: seizoensgroenten in het zonnetje

De herfst is begonnen en de behoefte aan een lekkere warme soep neemt toe. Een goed moment dus...